Trettondan´

Hej allihopa.
Vilket lov jag har haft. Ingen vila här inte. Har utnyttjat det till max. Vi har varit på båten, etage, tivoli, tingvalla... Bara det säger en del.
Men jag har även umgåtts med vänner, träffat gamla gymnasiegänget, fikat, träffat familj och släkt. Nyår var i helsingborg och där träffade vi nya människor.
Det ska bli skönt och börja jobba nu och komma igång med rutiner. Då har man haft ett bra lov, va? :)

Men den 23 januari börjar jag även plugga på distans. Så hoppas jag klara det. Ska läsa in ett ämne till, samtidigt som jag pluggar. Hoppas jag kan jobba ihop lite timmar inför sommaren också =)

Imorgon är det fotbollscup för oss och shit vad det ska bli kul!


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0