Sista sovmorgonen...

Det gick ju bra. Thea skickade först sms o ville ha hjälp. Självklart hade jag kunnat hjälpa henne, men det gick inte tillslut. Iallafall hade jag även fått två röstmeddelande som inte kom fram som samtal eftersom det inte gick och ringa mig. Problemet höll på i en timme och jag ringde alla möjliga.. Tillslut fixade jag det och då hade jag redan hunnit slå fel kod till röstmeddelandet tre ggr, så att det spärrades. Ja, då var det bara dags o ringa till kundtjänst igen.. Nu gick jag upp för att fixa lite med trningslägret och städade lite. Fixade Gc's present och lite så :) Nu ska jag käka en god frukost innan jag ska iväg på jobb :)

Ikväll blir det mys med tjejerna. oh vad underbart det ska bli!<3
KRAM på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0