ONSDAG

ojojoj vad tiden bara springer iväg. Känns inte som att man hinner med någonting egentligen. Aktiviteterna går i ett. På jobbet hinner man knappt andas och sitta ner för en stund för sig själv. Det är nog bra ioförsig för när man väl gör det så blir så förslappad och ögonen går i kors.

Igår genomförde jag min första orientering! Det gick superduper. Tre stycken fick 9 av tio rätt medan alla andra fick ALLA rätt. Hur bra är inte det? Stolt över både dem och mig själv som lärt dem.

I söndags fyllde jag även äldre - år, bah. Men det finns väl något positivt med varje år man fyller äldre =). Än så länge är man ju ung! 

Tjejerna är fortfarande nere på bali. De har tur som har mig här hemma och fixar med olika saker det behövt hjälp med där nere ifrån, haha. 

Just idag är jag väldigt trött men jag måste fixa lite saker till jobb. Men det känns ändå okej för jag älskar det jag håller på med. Imorgon är det dags för min andra dag med min praktikant och dagen startas med bad. Så nu ska jag sätta mig för att planera det..


annars ser jag sjukt mycket fram emot helgen när jag ska firas av alla dess olika vänner. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0