Lördag.

Andra helgen i rad som jag sitter hemma. Detta är makalöst rent. Har aldrig varit såhär ledig... Skönt o bara vara hemma och inga pengar som försvinner. Var på stan idag och köpte två piggelin, en till mig och en till kian. Sen tankade jag igår för 800 kr ungefär. Så det får ju räcka lite nu. Börjar känna mig vuxen på riktigt nu. Men än är det långt kvar till målen jag har. Drömbostad, ny bil mm. Men man klarar sig än så länge på det man har. Spara pengar är jag dock grym på. Mina föräldrar kallar mig hamstern. Men det är ju positivt. Dessutom tycker jag aldrig att jag snålar. Är faktiskt väldigt generös. Men är noga med att alla delar lika.

Pratade med syrrorna i onsdags. Skypade gratis över hela jordklotet. Sjukt! Nu befinner dem sig på Bali och verkar ha det underbart. Längtar oxå till semester. Blir kanske en egyptientripp till Adam. Men blir i decemeber såfall. Sjukt att jag fyller 24 år om en vecka. Blir litta mörkrädd. Undrar hur många som kommer ihåg en.. Hur många som uppskattar mig efter vad jag har gett och gjort för dem. Vissa tänker inte så långt men man hoppas att man har speciella vänner som bryr sig och tänker på en, lika mycket som jag tänker på dem.

Idag blir det myskväll hemma eftersom vi har vår sista seriematch imorgon. Nästa helg ska vi ha övernattningsläger med tjejerna i laget plus de nya flickorna från laget underifrån, som från och med då blir ett med oss. Vi ska ha massor utav kvalitetstid tillsammans och ny information som ska tilldelas. Dessutom kämpar vi för vårt träningsläger som ska bli av nästa april.

Veckan efter det ska jag o GC fira oss själva med ett jädrans partaj o sen ska vi sticka till Öja är det tänkt.
Tre helgers nykterhet kan leda till ett hejdundrandes party och sedan ett födelsedagparty tillochmed :D
Men det ska även bli Båten inom en snar framtid i malmö tillsammans med elin o thea!! bill har ju införskaffat en finfin lägenhet där :)


Nu ska jag njuuuuuta av lördagen och se fram emot sista matchen imorgon. Därpå måste jag även bli klar med min LPP för eleverna innan nästa vecka.

KRam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0