tjingeling.

Har haft en trevlig helg med mycket mys och trevligheter.

I fredags var jag på jobb och sen handlade jag lite för att inta soffan när jag kom hem. Låg i soffan och tittade på talang och käkade pizza. Svingott!!!! Linn ringde vid åttatiden och vi snackade lite eftersom vi inte har pratat på ett tag. Jobbet äter upp all ledig tid. Så är det att vara lärare. Man tar med sig jobbet hem. Men det var underbart att få prata lite skit med snuttisen och gratulerade även på hennes namnsdag. Efter det såg jag på CSI och sen blev det SÄNGEN. Riktigt trött.

Lördagen började med att stiga upp vid tio tiden för att käka frukost. Halv ett var det samling och jag var riktigt sliten i kroppen. Ville så gärna vinna, men nej. Enpoängare igen. Även om det är bra att vi tar poäng över huvudtaget. Nu jävlar ska det bli en vinnarvecka. Riktigt mkt jobb eftersom jag ska jobba för en annan också. Men nu jevlar ska vi vinna (läs; måste). Har Ya-cup kvartsfinal mot Skillinge på tisdag och Derby mot Gärsnäs på lördag. Fredagen avslutas med jobb vid 18:30 så efter det är det soffläge igen för att kunna ha några krafter till lördagens match efter en hektisk vecka. Nu har vi haft ett riktigt hektiskt schema på fotbollen och än är det inte slut. Men det ska fan ge belöning nu.

Idag är det söndag och jag har sovit några timmar på soffan för i natt blev det fan ingen sömn. Blev en riktigt rolig kväll efter en dygnblöt Cruisingstädning. Åkte till Cassandra och efterdet till PC. Riktigt skoj.
Efter det gick vi till max och sedan vidare mot Kim. Där sov vi allihopa och det var en mycket trevlig kväll/natt.

Det blir alltså en myyyyyycket tidig kväll eftersom jag börjar jobba imorgon kl 7. Efter jobb kl 16 ska jag på vaccin för hepatit B.

Såååå,godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0