yes!

I torsdags hade jag anordnat en basketturnering för fyra skolor från Ystad till mig, i Svarte. Jag hade fixat med allt inför turneringen och till final går BÅDA mina lag. Både flickorna och pojkarna vinner sen finalen och jag är i trans! Lovord från alla anmälda om en fin turnering. Min rektor visade sin tacksamhet och bjöd på daimstrutar till alla i femman & sexan. Ojojoj, vi var alla mycket glada!

Min första turnering, mina första elever, min första gång som ensam coach & mina två första pokaler! :)
Efter det åkte jag och handlade lite till min farmor och umgicks med henne och min älskade kusin, Kian.

I fredags jobbade jag och sedan blev det tvmys :) Hem vid halvtolv och sooova.

Idag är det uppladdning inför match. Har precis ätit en stor frukost! haha, kanske inte så näringsrik men good :) haha. Men om någon timme ska jag dra mig bort till samlingen och då blir det äventyr till Lund.

Ikväll vet vi inte riktigt vad som händer.. Får se hur trött man är när man är på väg hem. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0