tjolahopp!

Nähe, inget jobb här nä. Sitter hemma o filosoferar. Kan ju inte sova längre. Det är sinnes, kunde inte ens sova längre i helgen.

OK, så vad ska man göra idag? hmmm.. Ikväll är det ju träning och innan dess får jag väl läsa lite skolsaker. Fixa lite på skolsajten o  så. Så man gör någon nytta idag. Sen får vi se vad mamma ska hitta på när hon vaknar. Jag ska iallafall äta EN STOR FRUKOST nu! mmmm. löskokta ägg, macka, yoghourt & ett glas juice!


Helgen var fin och jag hade det awesome som vanligt. Loveyou girls. Nästa fredag får vi se vad som händer. Men på lördagen ska jag och Thea hjälpa till på en femtioårsfest. Ska bli skoj! På söndag är det sedan match igen, VILKET betyder att det är tre nya träningar i veckan...




misse blev förresten sjuk i fredes, så hon får en liten hedersam plats här. KRAM <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0