mysonsdag, som vanligt.

Idag är det en ledig dag som står på schemat. Har gått och blivit sjuker igen, känns det som. Tackade nej till jobb när de ringde vid nio. Känner mig inte riktigt kry i knoppen. Så ska bara ta det lugnt idag. Ska träffa Sarisen vid 1 tiden och fika. Kanske tjecka in hennes nya lya ;) woho!
Blir kanske mys i Ystad ikväll. Jag vet iallafall att jag ska hålla tummarna för min faster som ska opereras idag. Hoppas ingenting händer!
Annars är det inget jobb som ska göras idag. Ska försöka samla kraft till de två dagarna på jobb, plus möte med chefen och hämtning av Kian på dagis, både torsdag och fredag. =) Det går nog bra.

På lördag är det melodifestivalen. O jag har inte sett ett enda av dem!? Vad har hänt? joooo, jag har festat och haft roligt med mina underbara finisar. <3

Ha det fint, kram!


Jag & kisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0