mysonsdag, som alla andra..

Idag var jag och fikade med mina fina flickor, Sara och Sandra. Satt på terasshuset på expresso och gassade i solen med en scones o underbart tjitttjatt. Sandra ska föda närsom helst så det var underbart att få se henne en sista gång innan hon blir mamma :) hehe..

Vid tre tiden stack jag på Skol IF möte och fixade en årsrapport och snack om hur vi ska fortskrida med orienteringen till hösten. Hoppas jag får fast tjänst. Hade inte varit helt fel med en fast tjänst med två skolor på 3-6 klasserna!

Fick fortsatt fint smicker för min basketturneringen och det gynnar. Efter det stack jag till min mormor och morfar för att hälsa på lite. Där var även min mamma. Så vi satt där i två timmar och åkte precis hem. Nu ska vi inta en pizza och glo på tv hela kvällen. Det är ju därför onsdagar är min myyyysonsdag :)

Kram



igår hälsade jag på faster, farmor och den här härligheten i vääärmen. 14 grade och vi kunde vara ute o mysa i de fina vädret en bra stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0