lill-lördag

Jahapp, då har det gått tre dagar på den här veckan då och jobb har gått bra i veckan.

Igår gick klädesprovningen bra! =) o träningen också. Skönt är det idag att iallafall få vila en kväll o mysa.. lite popcorn kanske? :)

Idag fick jag min lägarlicens/diplom :) wiho! nu ska jag bara fixa en lärarlegitimation under de 4 år som kommer. Ska kanske hinna läsa till ett ämne till. Vi får helt enkelt se.. men är nog sugen på ett ämne till på högstadiet!!

skulle egentligen hälsa på Farmor & Kian idag. Men det var på väg upp för att hälsa på Sonnda på sjukhuset..
Kraaaam


idag hade jag min lillbro i gymnastiken och det gick suverääänt :) helt underbart bra klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0