helgen.

Helgen började mycket bra. Matilda kom över på en pizza och där intogs även en cider till vem vet mest. Efter det kom Mrs. Fening och körde oss till Mikkis place. Vi drack gott och skrattade ibland så att vi kiknade. Riktigt bra kväll. Vid ett tiden stack vi till barabar. Riktigt roligt var det jämfört med fredagen innan :). Efter det blev max och sen hem till myssängen.

Lördagen bestod utav slappee fram till fyra när Thea kom. Vi gjorde inbakad fläta och hade svarta kläder på oss för att fixa till oss till festen som vi skulle jobba på. Vi var hur duktiga som helst och jobbade flitigt. Vi fick pengar för besväret och även en trevlig kväll, för den delen. Känns som om jag o Thea är som systrar fan. Under kvällen hände en del saker som bara vill raderas och även för idag. Dock var ett samtal mysigt eftersom det framgick kärleksförklaringar till mig! mmmm :)

Söndagen skulle bli flitig med en match som skulle spelad mot Hardeberga hemma. Men ack så blev det inte. Ingen match så jag och Tildisen tog en promenad ner till nybro och tillbaka och tog igen lite snack. LOVEyou.

FÅR JU INTE GLÖMMA ATT MIN ÄLSKADE SANDRA FÖDDE EN FIN OCH FRISK LITEN THILDE INATT: PUUSSSS!


you give me strength. <3


vill även passa på att ge en blomma till Angelica som stått upp för mig i helgen. Du är en riktigt kompis. KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: thea

<3

2011-03-29 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0