yoo

Förlust i derbyt mot hammenhög. Men vi kommer igen. Enligt pappa har vi inte spelat så bra på länge, som vi gjorde i första halvlek. Själv tyckte jag inte det.  JAG GJORDE MÅL IAF. man får glädjas för det lilla. Men, men. Det är två matcher kvar. Sen uppehåll! Välbehövligt. Min kropp är helt förstörd. Min rygg och axel/nacke gillar inte als vad jag håller på med. Så får se om eller hur mkt jag kan vara med på träningen ikväll. Men sen är det två träningar kvar och två matcher kvar innan det blir åhus :)

Denna sommaren är inget att hurra för i väderlek men jag sover och njuter så mkt jag bara kan. Hoppas på att det blir bättre väder i nästa vecka. Och det ser det ut att bli iallafall :) Så kan ju ha varit bra att jag har haft chans att sova ut ordentligt o inte känt ångest inför att behöva gå upp och ut i solen.

Imorgon är det Midsommar, sjuuukt! Vilket vi ska ha hemma hos mig. Vi kommer va ungefär 25 st. Kommer bli riktigt kul med mat, dricka, kransgörande och lekar :)

På söndag börjar fotbollsVM för damer. Ska bli riktigt kul o se och jag hoppas verkligen dem lyckas :)

tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0