undrar om det är någon som läser..

Jag undrar om det är någon som läser mina terapiinlägg. Men det gör verkligen ingenting! För denna sidan är till för mig själv och just nu behöver jag skriva för att kunna må bättre. Det är väl så många deprimerade människor gör för att kunna gå igenom en svacka i livet. Andra skriver musik, tränar eller tröstäter. Jag satsar på att skriva. För jag tror det är det psykologiska som måste jobba. Träning får jag tillräckligt genom fotbollen.

Idag skrev en kär vän från mitt läger i Usa till mig. Han bor i Sydafrika och är fett sugen på att åka dit. Hoppas att det skulle kunna funka inom en snar framtid. Men jag vill ju åka till Adelaide och träffa min fina vän Lauren också. Gud jag vill göra så mycket. Får försöka jobba så mycket jag kan i ett år nu så jag fixar allt med lärarlegitimationer och lägenhet. Därefter kan man kanske ta tjänstledigt om inte annat.

Idag har jag varit i ystad och myst på Snuggles med michelle, johanna, maria och gabriella. Nu tittar jag och michelle på fotbollsVM och japan leder förtillfället mot NZ. Dessutom pratar jag med Michael från Sydafrika, (personen från ovanstående text).

Idag ringde chefen och undrade om jag ville ha mer jobb så vi får diskutera det... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0