stranden

Jaaaa! nu är det äntligen strandväder igen. Har varit på stranden i början av juni under tre dagar men nu äntligen blir det sooool. Iallafall imorgon också. Jag är nöjd med det iallafall. Så att man kan få njuta på stranden lite :)

Idag var vi uppe tidigt och åkte till beachsoccer planen i ystad för att träna inför beachsoccer turneringen vi ska vara med i, i åhus nästa helg. Satan i gatan vad svettiga vi blev istället. Hade fan svett in i ögonen som sved riktigt mycket. Efter en timme ungefär stack vi ner till stranden och kastade oss i havet. BADRKUKAN madde tillochmed. ;) Det var riktigt skönt faktiskt. Imorgon blir det stranden igen =) Kan ju hoppas på lite färg till helgen.
Efter stranden stack vi till öp-torget och käkade för att sedan dra hem till oss för att kolla på Sverige-Columbia. Sverige vann efter mycket om och men med 1-0. Riktigt gott. Men nu måste de vinna på lördag också! Då ska de möta nordkorea som förlorade med 1-0 mot USA idag.

Senare blev det även dags för den riktiga träningen. Gick bra! :)

Nu har jag precis snackat med min fina markus älskling från ängelholm. Jag har ringt och han har ringt och samtalen har helt enkelt gått om varandra. Men idag fick jag tag i honom med tandborsten i munnen ;) Underbart att prata med honom.

men njuuuuut nu av solen, chiching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0