lovely.

Riktigt skön och rolig långhelg har gått. Matchen blev inställd så det var ännu mer ledighet som stod på schemat.

Fredagen blev en fullträff tillsammans med Linn och Linda. Shoppade skor o lite annat och sen hade jag en mysig middag på chili. Najs!! Efter det åkte jag till Jim och Emil och tittade på fotbollen. Vi drog ner till stan och drack en drink. I lördes var jag på stranden med Elin o Misse. Riktigt skönt med första stranddagen! Efter det blev det lite sömn och sedan iväg för att handla förköp till Tingvalla o Sommarnatta. Kvällen blev en fullträff som alltid annars :)
Söndagen spenderas på stranden med Elin och nu ikväll kommer det lite mysigt besök. Imorgon måndag blir det stranden med Fina Sara så då blir även Ystadstranden invigd.

På tisdag börjar jobb igen och då är det en del frågetecken som ska redas ut.

Hoppas alla andra har haft lika bra helgdagar som jag :)
Kram från M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0