jobberbjudande.

Hejhopp!

Idag ska jag skriva på mina papper om mitt nya arbete som startar den 15 augusti. Det kommer bli hur bra som helst. Kommer ge mig minst 85 % av heltidslönen varje månad. Kommer bli suuuuperduuuper. Kommer jobba på samma sätt som nu fast lite mer bara :) Sen hoppas jag såklart att det kommer komma upp lite bättre avtal under hösten.

Dessutom fick jag en mycket bättre lön än den jag hade innan. Eftersom jag försökte på ännu mer :) godt.
Jag hoppas detta kommer ge mig lite mer utav livet. Jag tycker ändå om att jobba. och speciellt med det jobbet som jag utövar.

Ska som sagt skriv på papperna idag oc hsen ska jag ner till bankerna i veckan och prata affärer med dem. Sen ska jag bara hitta en lägenhet som når inom de gränser jag vill ha.

Efter jobbfixet ska jag till rehab och kolla mina knä och min axel. Något är fel och jag hoppas Stina hittar det felet.
Sen ska jag o mammi till 3 magasin och se om det finns något jag kan köpa för mina 1000 kr jag fick av rasmus björk i tackpresent :I


Ikväll blir det annars myskväll framför tvn och sedan jobb umorgon för att dra till vittsjö på kvllen med bussen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0