17 dagars vakans.

Igår var det första matchen på sjutton dagar. Kändes skönt o börja spela igen men idag värker fötter, ben och axel. Det är sånt man får som fotbollsspelare..

Fick iallafall fint referat i tidningen och på hemsidan:

Madde är den spelare som sliter mest på mittfältet, och är med både framåt och bakåt – den viljan måste fler spelare visa i fortsättningen. Daphne liksom Madde löpte enormt mycket idag.

Kul och läsa att man gör någonting bra trots att det inte går lika bra för laget. Men vi var ju inte dåliga precis. Bara tröttsamt att man ska få ta ner 6 st A-lagsspelare och byta ut halva laget för att kunna hålla kvar laget i division 3 när de inte klarar av det egentligen.
Nog om det och nu blickar vi, iallafall jag framåt till matchen på lördag när vi ska mosa bromölla.

Idag har jag varit duktig och rensat rabatten, både innanför och utanför. Både på ingången och ut med vägen. DUKTIG FLICKA!!!! Blev en hel sopsäck, så det var välbehövligt att jag gjorde det. Ikväll blir det träning och sen soft. Imorgon ska jag först till rehab kl 8 för att se om jag behöver få nålar eller det räcker med att tejpa om axeln med kinestejp, efter det snabbt iväg till svarte för att jobba mellan 9-2. SEN ska jag träffa min älskling JANNIE :D blir en mysig fika på Snuggles där vi båda inte har varit på URLäääänge.
kvällen blir antagligen med matilda antingen i rydsgård eller i k-bro för att kolla på fotboll. Lördag är det match . VIKTIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0