orättvist.

I torsdags var vi iväg på fotbollsmatch i Hässleholm. Vi förlorade efter ha lett med 1-0 när de gör 2-1 i 85 minuten. SÅÅÅÅ surt. Har inte känts så jobbigt på länge! Men vi bryter ihop och går vidare. Nu ska Lövestad/Vanstad få pisk på tisdag.

Innan matchen var jag i Ystad och åt lunch med Sara på Snuggles. GOTT! Efter det umgicks jag med mina morföräldrar innan vi åkte till samlingen.

I fredags var jag med GC & Mikki och vi checkade in Volleybollturneringen på Marinan. Det var mysigt och gott med några glas vin. Efter det käkade vi pizza och hade förfest med några varbergs killar som var med i turneringen. Efter det blev det barabar eftersom vi fick fribiljetter på stranden.

Lördagen startade tidigt med skrattattacker mellan mig och Gc för att sedan snurra in i duschen, käka frukost för att dra till Thea och kolla på Sverige matchen. DE VANN! :) yess. Sen hem och träffa kusinernas föräldrar och sedan dra till Sonndas 29 årsfest. Trevligt. Efter det blev det ÖJA. Idag och imorgon blir det slappedagar med träning på måndagkväll.

På tisdag ska vi se till o vinna årets vårsäsongens sista match. Sen är det uppehåll!


Ciiiaaao



Den här sötnosen träffade jag igår oxå  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0