2/3

Nu är två av de tre veckornas sommarjobb avverkat. Jag har trivts som fisken i vattnet och haft jättetrevligt. Nu ska det bli skönt med två dagars ledighet och mys innan sista veckan påbörjas. Då kommer det bli hektiskt. Mer än 20 barn och en av de ordinarie lärarna kommer tillbaka. Inskolning mm. Sen blir det en veckas ledighet för att sedan starta upp med mitt nya jobb! KICK OFF medmera.

I helgen blir det min alldeles första kräftskiva! Ska bli spännande o se hur det smakar.. Kräsen som jag är; men jag är hoppfull! Innan det ska en match också spelas mot trelleborg. Dessutom ska det bli mysigt med en hemmakväll ikväll. (eller det iaf hur kvällen ser ut förtillfället. :)

NEj nu orkar jag inte skriva mer. ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0