torsdag!

Nu har jag varit sjuk ett tag och jag känner att det lite är mitt eget fel. Jag har tränat när jag varit krasslig och inte bara krasslig. Utan RIKTIGT krasslig. Som tur var träningen inställd i tisdags och jag tror därför jag hoppar ikväll också så att jag kan försöka komma tillbaka till min normala och friska balans i livet.
Jobbet går jättebra och jag har kommit in och fått ordning på det mesta. Barnen är otroligt fina den mesta av tiden! :)  

Igår fick jag ett bakslag - framsteg. Beroende på hur man ser det. Men jag reder nog mig. Jag ska få det jag förtjänar. Om det så ska ta lika lång tid till. Jag har fått några extremt fina arbetskamrater och en riktigt ball - 
singel mamma :) Har en del gemensamt och är riktigt cool.


Här kommer lite bilder från min extremt underbara examensdag i fredags. Shit vad jag är duktig!!!!


Moi under morgonen

Mina fina grabbar på bubbel frukosten :)



Min fina tjeeej - Linn



Misan =)



Danbanan, ME och Linnsan :) sån kärlek.



PartyMarty :)



Matte var GLAD :)



Jag o mina älsklingspågar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0