söndag.

Sov tolv timmar inatt, ohja. Riktigt nice och behövligt. Behövdes efter examensnattens bravader. Riktigt trött. Igår var jag bara hemma och käkade god middag och tittade på fångarna på fortet. Gick och la mig halv elva eftersom jag var helt slut som människa. Sista veckorna har varit fullproppade med saker så nu känner jag att det magsåret äntligen har lagt sig.

Idag blir det träning mellan halvfyra och halvsex & sen mys med familjen. Imorgon får vi se om det blir jobb under dagen men vid 2 ska jag iallafall på ekonomisk rådgivning på banken. Ska bli spännande. Dessutom måste jag fixa klart med lärarnas riksförbund och A-kassan. Så fort jag har fått in mitt betyg på LADOK så kan jag fortskrida med mina papper till BUN. Polisregistrering, ansökan till examensbevis & ladokutdrag till jobb.

Ska bli spännande o se om jag fick ngn vikarie i fredes och hur det gick med planeringen jag gjorde. Men nu är det iallafall jobb som gäller till 100 % vilket känns skönt med ändå helt galet. Nu är det dags att spara pengar! Till både bil och lägenhet.

Dessutom är det dags för att börja fixa sebbans sovrum och alla saker till festen. Mamma o pappa åker till Thailand om en vecka. Under söndagsmorgonen för att vara exakt.

Nej nu ska jag gå upp till mitt rum och mysa för här finns inget roligt o göra. Puss & Kram.



Kommentarer
Postat av: Henningmarlene

Incredible site!

2012-07-16 @ 10:37:34
URL: http://henningmarlene.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0