3/1 - 11

Ny Era!

Idag har jag varit och lämnat Arielle på flygplatsen och sett vatt hemma hos Fredrik och myst.
Nu sitter jag hemma och har precis ätit och ska börja fixa med min examensfest.
Börjar ju jobba på fredag så blir en del att fixa de kommande veckorna..

Men än så länge har jag inte börjat jobbet så lite ledighet innan allllllt startar hinner jag med.
Imorgon ska jag till min älsklingslinda och fira henne på hennes 26 års födelsedag :) Efter det blir det träning med det bästa laget som finns, inför cupen till helgen. Vi får dessutom veta de olika lagen.

På onsdag blir det lite kalasande med älskade Perikles!.. ;) kommer bli grejt!


Arielles vecka har annars bjudit på en grym nyårsafton och massor av fotboll :)
Michelle har även flyttat ut denna veckan och jag har satt upp mig på lägenhet på Contentus.
Känns bra att börja få flyt i livet. Får hoppas att jobbet startar bra.. Känner mig lite nervös, men inte särskilt. Är mest nervös för lektioner och allt runt om.


nej nu ska jag fixa lite saker.. Äta gottis & må gott!

Ps. jag saknar dig. Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0