10 januari

Såja, då var den officiella första dagen på jobbet klart. Men har fortfarande inte haft MINA elever. Var inne i en klass och presenterade mig, men annars blir det surprise surprise i veckan.. Har haft ganska mycket att fixa idag, som i fredes..


Men nu börjar det ta fart och bli ganska så bra och jag börjar komma iordning rätt bra!! Jag ska fixa det sista som planeringen imorgon och såååå, innan första lektionen.. 

Vi skulle ha fått seminareschemat idag men vår yre kursledare hade glömt lägga in det som bifogat mail i våra mail. JUBBED! Imorgon så blir det träning och försök till att hinna läsa arbetet efter jobb.. Vilket kommer bli knaaaaapert. Men förhoppningsvis kan jag & linn träffas på onsdag så vi slipper sitta med det på lördagkväll.. Men nu ska jag njuuuuuuta av en ledig kväll iaf :D


FÖRRESTEN, vi var rätt sååå bra igår och vann gruppen med målskillnaden 30-2 efter tre matcher.

kraum på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0