min första lön

OJ, vad dålig lönen var. Var inställd på över 10 ' men nej, det var den inte. Ioförsig har jag bara jobbat ca 14 dagar. Men ändåååå! vafan. Men ja, februari är ju en konstig månad, så det lär ju inte bli bättre där. Men vi får se hur det blir i mars sen. Ska kolla in lönespecifikationen som kommer idag också. Riktigt skumt! Men ja, nu behöver jag fantamig ett sommarjobb tror jag. ELLER? När man bor hemma, behöver man det då :P? Man ska ju ändå inte vara hemma i sommar ;) Jag tror jag tar en sommar till hemma så jag kommer in i jobbet och förhoppningsvis får 100 till hösten. Sen kommer jag ha myyyynt!

Det är ju inte så farligt o bo hemma. Men det är ju lite pinsamt att behöva säga att man bor hemma. Men vafan, det ska jag göra resten av mitt liv. Nu ska jag njuta och inte skämmas! Jag har ju iallafall en anledning =) Nu ska jag försöka spara pengar så jag kan åka till aussieland nästa vinter & hälsa på Lauren.

Idag är det chilledill dag. Fick beröm av min chef och det är ju najs, för mitt arbete med basketturneringen igår. Spelschemat är spikat och jag får väl faktikst tacka min fader =) Men ja, nu ska vi ro hela turneringen i land med funktionärer mm! detta klarar jag! (hoppasjag)


HELGEN BLIR GILLE
Först med snyggingarna i KIF på fredag och sen med BUSgänget på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0