imorgon,

imorgon kommer mammi o pappi hem! jag o mina syskon ska äta taco tillsammans med dem och höra på deras galna äventyr. sist pappa ringde hem så var de på horgatan. haha? sinnes.

imorgon ska jag även fixa frillan inför lördag. Ska i med lite slingor är det tänkt. Idag har jag fixat hela dagen. varit o handalt o så, speciellt inför imorgon. sen städat huset för mammi o pappi o till på lördag. för då kommer ju andi, adde o adam hit o sover :)

Sebastian kommer snart hem från skidåkningen och nu måste jag dra mig för att fixa det sista. men var inne o kollade på lite jobbrelaterade saker som lpp och iup och matriser. ingen som förstår något, men det är ok, för det gör knappt jag själv. haha.


gör mig redo för en helvetisk träning i halvstorm o ISANDE väder. håll tummarna att jag kommer hem igen. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0