Herreguuuuud, what a weekend.

Detta var en gangstertrevlig och heltokig helg. Hade det hur bra som helst och hur roligt som helst. I söndags åkte mamma o pappa till thailand och jag tar hand om huset i sexton dagar. Det går hur bra som helst :) Bilder kommer in snarast, men har en del att göra till jobb så har inte tid nu.

Har börjat komma in i jobbet nu och ska anornda en basketturnering och inhandla prispokaler som jag har bestämt att vi ska ha som vandringspokaler för det tjej och killaget som vinner turneringen! Inbjudan ska även skicka ut på torsdag. :) its going well now, hell yeah!


Idag blir det veckans andra träningspass och det är nu man ska kötta,kötta,kötta för att vara grymma inför säsongen. Ska även fixa en del saker här. Oh, är helt upptagen. Men det är guttans! Dagarna på jobb går fortare än fortast och det är ju för att jag trivs och har saker att göra HELA tiden :) Och uppskattning är ju aldrig fel. Har fått en del av det under senaste tiden. Wiii..


Nej nu ska jag fortsätta med ledarskapsbiten och lektionsgenomgång med sexorna.. tjingtjong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0