Fredag!

gud vad underbart det är med fredag! helgen står för dörren och klockan är inte merän 7 och man har hunnit med hur mycket som helst idag! jag har haft en bra dag på jobb. lite saker som hände som vi fick ta oss igenom och jag är ju för jävla känslosam! :) söta ungar!

idag blir det mys, mys o mys. Johanna o Elin kommer kanske över! Lite chill o mys inför lördagens cup! jag känner mig laddad! Fick reda på att jag kanske kommer få 100 % till hösten. gutt! livet leker.

har fått en del samtal och sms idag. AHHh vad det är underbart med vänner! jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: d

hur gåre med bilderna som du lovade maddddish? :):):)

2011-02-05 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0