Examensfest

OJ OJ OJ OJ




Vilken  jädra kväll. Detta är en av de finaste och bästa kvällarna i mitt liv.
Jag kunde inte önska mig en bättre kväll, med mer speciella människor eller med bättre underhållning.
Det var helt underbart och helt jävla fantastiskt helt enkelt.

Riktigt fina presenter och riktigt fina tal av kiffaflickorna o pappa! <3

Kan inte mer än summera hela kvällen med att tacka mina föräldrar som hjälpt mig och alla underbara människor som kom och förgyllde min kväll!! <3 Hoppas ni hade lika roligt som jag men det verkar det som! =)

HELA släkten förrutom Nicolina var där från båda sidorna.


Mammas sida

Pappas sida


Presentbord




mina fina älsklingar.

järngänget!!!


mina brats..


mina nya kusin - Mirabelle <3



Enligt Adam "VIPbordet".

Familjen


Finisarna


Jag och fina Rasmus!


ANDREAS!


Finfina vänner!



TACK;TACK;TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0