Vecka 3

Idag blev jobbet snabbt avklarat. Var resurs i en klass under två timmar i Sövestad. Det var allt för idag. Körde och gjorde av med massa pengar istället samt bestämde tid till rådgivning på banken. Det blev lite inköpt till min framtida lägenhet. Två mjuuuuuuuuuka luddiga filtar som jag länge velat ha ( som var halva priset, guuuutt ) en klocka med världen som bakgrund och en termos. Sen köpte jag två presenter oxå!

Rådgivningsmötet blev bestämt till på onsdag eftersom de inte hade någon tid idag, så får helt enkelt se om jag kan komma på mötet eftersom jag kan bli inringd på morgonen. Hoppas det kan fixas eftersom jag ska på visning på söndag.

Idag har jag iallafall fått till en massa planeringstid som måste tas igen eftersom jag hellre jobbar den tiden. Men nu är det gjort för förra och denna veckan!! Braaa. Ska kanske fortsätta lite till med matriser och liknande som jag ska sätta ihop med en annan idrottslärare på en annan skola.

Slötittar samtidigt på rika hemmafruar i NJ, USA

Vem vet vad framtiden ger med sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0