Lördagsmys.

Igår var vi i Malmöstad och var redo för en utekväll. Vi började med lite dricka på tåget för att gå vidare till chinaboxen. Gottigott för att sedan bli crazyförvirrad; men till slut kom vi fram till Lindeborg och dansade och drack gott tills det sprutade ur öronen :)

När killen sen säger att vi ska gå ner till taxin och vi ser en limousin tappade vi hakan. Champange och musik gjorde förfesten till top notch för att sedan springa in på Etage. Inte en snygg kille så långt ögat kunde nå; men vad gjorde det när vi umgicks med världens bästa brudar..

Efter Etage blev det McD, muuums och sen hem för att nanna gott. Imorse städade vi och duschade för att sedan göra stan.. Handlade lite presenter o så..  :) På vägen hem träffade jag myskriss oxå. :D Så länge sedan jag träffa henne, så det var jätteskoj.

Nu har vi käkat gott. Kycklinggryta och ris. Efter en stund stack jag o bross till McD med Annie, vår lilla kusin som hade kommit på besök. Åt lite goda chicken nuggets och drack en milkshake. Nu kollar jag på Sommarkrysset och Danny är såååå fruktansvärt snygg! En sån hunk får gärna knacka på min dörr.


Imorgon är det en viktig match och jag hoppas på skräll ifrån vår sida! Vi möter Sjöbo IF. Det är även familjedag så det kommer antagligen vara mycket folk och herrarna spelar innan oss också.

SEN är sommarlovet över och jag börjar min anställning inom Ystads kommun. Hej Lärare!

Tack för en underbar helg och tack till alla människor i min omgivning som gör mitt liv så roligt och underbart!

Maddish.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0