First week of work.

Ja, nu har vi börjat på allvar och helgen har varit trevlig. I fredags mös jag hemma hos sara efter jobb för att sedan dra hem och äta pizza och ta en tidig kväll. Lördagen startade tidigt eftersom vi skulle iväg på match i Osby. Matchne gick bra och vi fick med oss en pinne hem!
HÄRLIGT!
Dock lite tråkigt eftersom det kändes som om vi skulle ha haft tre. MEeeeeeen men. Ibland får man vara glad för det lilla.

Efter det blev det lite slappe eftersom det var en ganska lång bussresa hem. Sedan åkte jag till Sara och drack vin. Vi stack till Mikki vid elva och sedan Store thor. En snabbis till Soft Social och sedan barabar! Riktigt kul!

Sov hos mikkis, så det blev en lång sovmorgon och sedan hem för att fixa lite och käka frukost. Stack ut till herrarnas match och såg dem iallafall spela in 1 poäng mot Gislöv. Viktiga poäng där i botten. Nu har jag skickat lite viktiga mail och väntar på att middagen står på bordet. Mmmmm, ska bli gott! Sen blir det en hederlig söndag med mycket mys för att ladda upp inför veckan när barnen kommer tillbaka.  Hoppas planeringen sitter bra.

NU ska jag dra. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0