18/8

Nu har man börjat jobba igen och vet ni vad? jag älskar det! Det enda som är jobbigt, är att gå upp på morgonen. Men som t.ex. idag. Jag har suttit upptagen, konstant från 8-4. Då har man mycket och göra. Dessutom är det då man faktiskt har ett intresant och nyckfullt jobb.

I veckan har jag  varit på fantastiska föreläsningar och lagt orienteringen för i höst. Dessutom började jag planera för hösten och det går rätt bra. Men har mycket, mycket, mycket att göra och barnen kommer på måndag. Stressad! Men sånt är livet som lärare.

Igår spelade vi Ya-cupen och det kändes riktigt surt efter slutsignalen när vi hade haft ett fantastiskt tryck men inte fick in bolluslingen. En av de tyngre förlusterna. Men vi hade gjort vad vi kunnat och det var oturligt nog de som fick två chansbollar, in i målet.

Igår var jag även och firade min farmor som fyllde 71 år. GRATTIS!

Nu är det dags för att satsa på nästa match på lördag som vi ska sänka Osby i. Efter det blir det kanske Köpenhamn, beroende på hur jag mår. Therese fyller faktiskt år idag. 24 bast!

Nästa vecka blir det lägenhetsvisning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0