torsdag, även kallad skärtorsdag.

this was one of my best friends at ILC-  oh, when are you coming to see me?Idag flyger alla häxor till blåkulla. Vilket betyder att det kommer va ett evinnerligt knackande på dörren om godis idag/ikväll. Imorgon kommer sebbson hem och vi ska spela hemmapremiär. Efter det blir det en trevlig sammanskomst med herrarna(förhoppningsvis) som vi damer har anorndat. Alla ska ta med sig lite var. =) Därför måste jag kirra ägg idag som jag kan koka.

Men just nu ska jag göra mig iordning för att dra mot tåget. Ska in till Ystad, kolla på adidasskor på Teamsportia. Ner till läkaren och sen bestämma mig för dem eller för de andra f60 på bareko. hmmmmm hard choice. EFTER det ska jag iallafall träffa sandra och lilla älsklingen Thilde för första gången. Hon ska få en fin liten present! Ett gosedjur och en body! :) Sen kl 2 blir det läkaren igen för allergi och astmatest. Jävla rännande hos läkaren men vafan. Bättre o bli frisk!!!

Viktiga matcher som hänger i luften nu. På lördag är det meningen att det ska bli påskafton på tingvalla. Det kan bli något det. Det blir antagligen bara jag o Matilda. Kanske tessan ska med, who knows?. hon kommer iallafall hem idag.

Ajja, upp o hämta sollenbrillen nu, för det är ju sooool ute. Dessutom ska skinnjackan på ;D '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0