onsdag.

Började onsdagen med ett samtal från resursen. Berättade att jag skulle på läkarbesök och hon skulle höra av sig igen angående hur det skulle bli. Åkte till läkarbesöket som gick jättebra. Världens bästa läkare, seriöst. Fick reda på vad det var för fel och har nu äntligen fått piller. FINALY!

Efter det åkte jag hem och resursen ringer mig och frågar om jag inte skulle jobba idag? Jag: men hon skulle ju ringa tillbaka? MISSFÖRSTÅND. kastade mig in i bilen och körde rally till glemmingebro. Men men, nu är jag hemma och har ändå skramlat ihop 4 timmar att få lön för :D naaajs.

Nu är jag hemma och inväntar middag samt greys anatomy.

KRAM.



på lördag ska ni få pryl, era hammenhögsbor ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0