ledig måndag

Idag var det ingen väckning och när jag tillslut svettades sönder i sängen tog jag mig upp. Åt två rostade mackor och drog sedan ut på en promenad i den vårvackra naturen. Det var en mycket skön 6 km runda. Nu kom pappa precis hem med thaimat som vi ätit av. Jag har även avbokat the studio fotograferingen. Nu har jag betalt en av pappas räkningar och har tänkt sätta mig i solen lite innan den försvinner :P

Ikväll är det träning igen och det känns faktiskt kul, inte som ett måste. Ska bli skönt o  springa av sig. Efter promenaden idag känner jag mig fit for fight. Den där "sommar"dagen som vi spelade i helsingborg med bara shorts känns därför som ett positivt besked och uppmuntrar till att träna mer. Eftersom understället kan huuuutttttas!!



nej men lite sol nu, jatack!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0