lååååång tisdag.

Idag har varit en lång dag. Började min resa till jobb halv 8. Började med att ta fram volleybollnät och stolpar i hallen. Gick in för att ha påskpyssel. Gjorde mosaiktavlor! Blev faktiskt fint. Du kommer bli glad som får den av mig, höhö. Efter jobb, som förövrigt faktiskt gick bra. Var väldigt skeptisk så började vi med konferensen om läroplanen. Fick två mackor som tur var eftersom jag hade glömt att ta med mat. Snabbt hem och direkt till träningen. Slängde i mig mat och det får jag sota för nu. För jag har sån satans halsbränna.

I helgen fick jag umgås mycket med min barndomskompis Therese. Hon kom hem till mig i fredags efter att ha ringt och överaskat mig med att ha kommit hem från Köpenhamn. Vi gjorde inte jättemycket eftersom vi var rätt så trötta. Jag hade ätit en pizza och delade på lite chokladglass tillsammans med talang & parlamentet. :)
Lördagen började med att stiga upp halv nio för att sticka ut till IP och hjälpa till på fixardagen. Gick suveränt!
Vi var jätteduktiga :P På kvällen blev det drinkkväll med Matilda och Therese :) Var kanske menat att vi skulle ut också, men vi var för jävla trötta. Söndagen användes till mys i Malmö tillsammans med Tessan. Vi gick runder på stan och käkade lunch på gökboet. MUMS!

Kom hem och mös framför tvn för att sen sova och jobba på norran under måndagen. Inom hemkunskapen. Det gick finemang.


Nu ska jag iallafall duscha efter träningen och äta ngt gott för att kolla på tvn.. DESPERATE HOUSEWIFES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0