ibland har livet helomvändningar.

Jag skrev häromdagen om hur bra jag mådde. Idag är det tvärtom.

Var hos läkaren och det visade väl inte världens bästa resultat. Ska få tillbaka provsvar på måndag och ska dit igen om två veckor på nya tester. Man blir så orolig. Har varit ett vrak idag och det är tur man har världens finaste föräldrar och vänner <3.

Jag mår iallafall lite bättre nu när känslor och tårar både har förklarats, visats och diskuterats. Problemet är att jag svimmade idag och att jag har mått lite halvkass också. Nu ska jag iallafall försöka få i mig lite mat så att blodsockret går upp igen. Fy vad hemskt det var när jag svimmade. Kallsvettades och fick lägga mig på golvet. Ioförsig inte jättekonstigt med tanke på omständigheterna. Pratet och 6 STYCKEN tuber med blodprov i. gah. Jag hatar det. Tittar inte och försöker stå emot. Men de senaste gångerna har det bara snurrat till, blivit likblek och svartnat framför ögonen.

Nu har jag skickat lite mail och fixat med lite papper till jobb. Ska fortsätta läsa och stryka över i den FETA mapp som vi har fått och ska ha läst igenom till konferensen på tisdag. Det är den nya läroplanen som ska in i hoed.

Mycket som händer nu och jag längtar något fruktansvärt till att jag får vara frisk och spela fotboll igen.

KRAM



tur man har världens finaste vänner iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0