friday.

Äntligen är det fredag och man kan ta helg. SKöönt, riktigt skönt. Nu har jag precis skickat ett mail hem till en förälder, men det kom tillbaka igen. :/ får se vad man kan göra istället. Mailade även de andra lärarna angående friskis pass som vi ska ha med eleverna.

SKoldagen har gått bra och det känns verkligen skönt att ha kommit hem. Sitter med en filt och dricker juice. Första helgen på länge som det är lugnt. Vet inte om det blir match på söndag eller inte, vi får se ikväll helt enkelt. Imorgon är det fixardan och jag hoppas innerligt att stormen försvinner.

ohhhh mums. Idag kom skatten tillbaka. Härled. Nu klarar jag mig i sommar också.


HEjråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0