efter regn så kommer solsken.

Idag har det blivit lite bättre. Optimismen stiger. Något är fel men det kanske inte är så farligt?
Vi har haft redskapsgymnastik på idrotten idag och använt trampett och plint. Gick bra men som alltid med redskap behöver man bli lite barsk.

Det gick iallafall bra och efter lite samtal kom jag även hem. Handlade lite på hemvägen och sen satte jag med de nya läroplanerna som vi ska ha läst till på tisdag. De är färgade och fina med överstrykningspenna och det ser fint ut. Har kommit halvvägs.

Idag ska jag träna och det är storm där ute. Inget roligt alls men solen skiner iallafall.

Dessutom pratade jag med min tränare idag som satte mig på uppdrag i att finna ett nytt motstånd till träningsmatchen på söndag. Det är sista matchen innan serien startar och laget vi egentligen skulle möta lämnade WO igår. Men nästa vecka startar grässäsongen på riktigt. Vi börjar på fältet vilket innebär att den jobbiga försäsongen ska vara över iomed sista träningen på konstgräset är idag.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0