puh,

Hann sticka från lektionen en timme tidigare, vilket gör dagen lite mindre stressad! sköööööönt! Vi har faktiskt fått ordning på lite till skolprojektet vilket är najs! Oh, vilken underbar idé fredrik. Vi kommer vara bäst :) haha,

Nu väntar en snabb middag och ombyte för att sedan dra ut på träningen. Som för övrigt gick utomordentligt igår. Förrutom att foten har gjort ganska ont idag. Menmen, det är bara till att bita ihop som jag brukar säga. Efter träningen kommer Tobias hit och vi ska åka till Malmö tillsammans imorgon. Han ska umgås med Markus och titta på matchen. Kan ana ett antal öl på inhävning. Själv ska jag handla skydd till mobilen och gå på ginatricot :) Sen ska jag hem till Lindisen och vi ska myyysa, kanske ett glas vin tillsammans med mat :) vemvet, det brukar bli lyx när vi träffas iallafall. Sen ska jag sova över hos dem i deras lägenhet för första gången! På torsdag blir det Littseminarium på universums tråkigaste bok. Om lärandet!

Förhoppningsvis är min tillräckligt bra så man slipper tänka på det mer. Men även en sammanfattning och reflektion ska in på fredag efter seminariumet. Då slipper jag iallafall mentorsdagen och jag ska passa mina finingar, tilde och mirelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0