newtime.

Nu har jag påbörjat min praktik på Mackleanskolan och det går riktigt bra! Igår var vi på vandring i Häckebergaskolan med jättefint väder. Idag började jag mina lektioner och det börjades med 6or. Vi hade musikuppvärmning som jag lärde dem och sen hade vi stött kula och hoppat höjdhopp.

Idag börjar vi träningen igen efter två dagars ledighet :) sköööönt! Sen är det sista matchen på lördag mot hallands nation!
Helgen var superduper med en helt fantastisk lagfest och myskväll med jannie under fredagskvällen. Efter lagfesten blev det barabar. Myyycket trevligt o sen nattetime hos Mikkisen.
Söndagen spenderas med snyggingar och mumsig mat innan fotbollen mellan MALMÖ och Göteborg spelades. halv fem.

Jag längtar förövrigt till på måndag när jag ska klippa och slinga håret. Klippte faktiskt min lillebror igår - blev riktigt bra! ;)

Hoppas det är god mat, för nu ska jag snart på lunchtime, sen är det bara två lektioner kvar. En som jag ska hålla i, i killerboll och innebandy och sen är det elevensval sista lektionen. Där gör de det som de tycker är roligt.

(fick ju en tillsägelse av GW så får ju försöka börja blogga lite bättre.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0