Fest hos Sofia (samt Johanna & Ellinor)

Jag drog till sofia efter köpinges förlustmatch och lite sminkning. Stannade vid rydsgårds pizzeria - pizzeria hollywood. riktigt god hawaii, muuums. inhandlade även läsk och ciggs till sofia och ellinor. Festen blev jävligt lyckad och vi hamnade först på PC under en timme vilket var riktigt roligt. Michelle och Daphne kom också och hälsade på. mucho najs! haha fattig student som jag är, drack jag min egen läsk och vodka inne på pc. riiiiktigt god grogg ;)

Barabar var roligt och halt.. haha. vet inte vad som hade hänt där inne eftersom man halkade runder överallt! Men jag gillade läget och gleeeeeed fram och tillbaka till rydeboysen i soffan. haha. stiiiila!


Nu är det bakis och myssöndag hos Tobias. Har ätit makaroner med pastasås och fått choklad & cocacola av sötnostobbe. ( så att jag överlever dagen, hah) Nu sitter vi och tittar på family guy och inväntar pizzan ikväll.


Hoppas ni hade en lika fin helg som jag. :)

träffade även hanna på tåget påväg till rydsgård igår som är världens sööööötaste!
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0