sitter på jobb

Just nu sitter jag bara o sitter. Ska på AP möte kl 3 och AE möte kl 4. Sen är denna dagen också över, iallafall i skolan. Ikväll väntar Greys Anatomy och alla inspelade serier sen igår. oohja. Vilken nitlott det var när man valde att se på fotbollsmatchen istället för de tre serier som går på tisdagar. Alltså Fotbollsförbundet, lägg inte matcher en tisdag, tack!

Idag är det vaacker väder. Har fått meddelande från Holland, som frågar hur det är med foten. Så det är bäst jag gör min rehabövningar nu när jag ändå har tid över. Så jag jag ska faktiskt gå ut och göra dem right now, i det fina vädret. Annars har dagen gått bra!! :) (Y)

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0