Onsdag!

Jaha, då var det onsdag igen.. Åkte hem kl 14:00 och struntade i AE konferensen, men kände att jag inte riktigt behövde gå dit + att jag känner mig jävligt krasslig. Annars är det rätt gott o gå dit faktiskt. Segt att det blir så sent bara, menmen.. Imorgon kommer min mentor tillbaka och jag ska visa upp vad jag har fått gjort under de dagar som har gått. Men det har funkat bra faktiskt ( Förrutom matten, men jag gjorde en rolig lektion, iallafall) - viktigt att ha eleverna på sin sida.

På fredag kommer min mentor och kollar på en lektion som jag ska ha med 9orna. (min egen klass) Hoppas det går bra!

I helgen, vad händer då? JO. MADDISHEN FYLLER ÅR! Men just nu är jag faktiskt inte så jättepeppad för det, men det är väl lika bra så att man inte har för höga förväntningar som jag hade innan. sucks.. Pratade med min frisör om det faktiskt, att vi är så organiserade människor att det blir så jobbigt om man inte fixar det på det viset som man faktiskt har bestämt och vill... så det livet suger!

Ajja. Jag får hoppas att jag klarar mig ändå.. Tänka på alla de positiva sakerna i mitt liv!!


hoppas allt är bra med er..


Mitt nyaa hår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0