Onsdag. veckans mittpunkt.

Idag är det nedräkning. Praktiken slutar om två dagar och jag har redan haft mina 4 första lektioner. 3 kvar... I helgen blir det Europamästerskapet i gymnastik som ligger i fokus. HEJA RASMUS & JOHANNA! (Kämpinge & Ling)

Igår träffade jag världens bästa Sara som kom hem från Cypern i måndags (6månaders jobb). Dessutom ringde MIN fina Jannie under kvällens gång som bjöd på tvtittande, popcorn och piggelin med mammi :)

Ibland undrar man verkligen vem ens riktiga vänner. Vem det är som kommer finnas där för en när man blir gammal?
Min familj kommer alltid finnas där, vilket fantamig är TUR!

i måndags var jag o fikade med Jenny & sen blev det fik med mormor, morfar o mammi också. Längesedan vi var där så det blev en rätt lång fika :)


Veckans hemkomst har blivit sena och jag kommer inte komma hem tidigare idag eftersom vi har mitterminskonferens till kl 17,00 idag.


Jag är värd mer, jag är värd allt.
Det vet jag & tillochmed du har sagt det. Men vad hjälper det?, när vareviga minut går åt till att tänka på dig.



Kommentarer
Postat av: daph

du är verkligen värd allt madde :) <3

2010-10-20 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0