nysmak

Jaha då har man fått lite nysmak på livet. Fick en fin kärleksförklaring igår, men vet inte riktigt hur långt den räcker. Fanns ett stort MEN efter alla fina ord. Tror dock inte det är en bortförklaring för sin bortsprungna kärlek till mig utan att det handlar om någonting annat, som inte går att beskrivas med ord.

Fredagen - praktik, rehab, fika med Cindy, Ängelholm - Helsingborgs rutt :) Hem - kvalmatch o sen party at Sonndas place. Efter det blev det Hammenhög & till sist Barabar med Daphne.

Idag har det varit försäljning på loppisen och vi har fått in en del pengar så det är gööööött!! Efter det åkte jag, wallin o Tilda till Kåseberga och kollade på fotboll. Ale krossade Fjällkestad med 7-0. Vilket betyder att de inte alls är de sämsta laget i Skåne.

Nu ska jag fixa lite saker, sätta mig i ett fotbad, lägga ansiktsmask + hårinpackning samt duscha.
chyss.

lite bilder....

   Jag & Marie - Freddans fjälla. :)

  jag & Grabbarna.

  Jag & Matilda på Fotbollskval.

 Jag & min vackra kusin - Kian


 MOI

 Loppisens toppförsäljare :) Hanna & Thea.


 Vi var även med om något historiskt. Ale vann sin match mot Fjällkestad angående vem som var sämst i Skåne. 7-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0