Nu ska jag hoppa in i duschen

Göra mig ren och fräsh för att gå på handboll. Tack fina Gustav för erbjudandet och den billiga entren :) höhö. Jag ska njuuuta riktigt mycket! tycker om när det är gratis, oohja. (Y)

Idag gick jobb mycket bra och jag älskar faktiskt eleverna, de flesta av dem iallafall. Så himla gulliga o de gör mig på så gott humör. Ooh vad fina dem är. (; idag började vi prata om hur jag ska göra när jag ska söka jobb. Så nu ska jag sätta mig ner o skriva ett CV i dagarna också. Men först in i duschen göra mig iordning, ringa Linn (möjligtvis på väg till tåget) För att sedan avverka en jävla match, eller hur YIF :)

Imorgon är det en naaajs dag och jag känner att det kommer bli en bra helg. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa favvisarna Fredrik & Marie. :)

Ha en good helg vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0