Min födelsedag!

Dagen påbörjades dagen innan av att hämta paket på salongen som Jannie var o fick håret fixat på av Jullan! :) Fick ett helt underbart armbandssett och en sjal i matchande zebramönster. SÅ fint!!! :) tack min finaste jannie. <3

Åkte hem och fick städa undan lite med mamma och så. Sen kom Mikaela, Michelle och Rasmus hem för att äta middag tillsammans och fira mig! Vi åt fläskfile med ris, sååå gott!! Sen marängswisch framför tvn & Idol. <3 myyyyys! Gick o la mig rätt tidigt för mådde inte jättebra. Fick pengar av mikkis och missi :) <3 såååå najs!

Vaknade av att de ringde på telefonen, sprang ner för att ta den, men ingen där. fick pengar av mamma o pappa. Sen svatade jag på alla som skrev grattis på födelsedagen, som tillslut efter dagens slut blev över 130 födelsedagsgrattulationer. TACK! Ringde Sonnda efter ett märkligt sms under natten och var allmänt nere. Sonnda ringer upp en stund senare och bestämmer att jag ska vara hos henne halv åtta ikväll. Åker på loppisen och snackar med snyggingarna i mitt lag. Alla hade bestämt saker inför kvällen! Åker hem lite, halvt nere men tänker ändå att det kan bli kul hos sonnda. Ska hämta pizzan som vi beställt o spräcker hela klänningen. Kommer hem till Mikaela, helt stressad. Hon säger att hon ska med till Sonnda och försöker slöa ner mig. Vi kommer in till Sonnda och det är överaskningsfest för mig :D från mitt fina fotbollslag.. JAG ÄLSKAR ER! <3 Fick ett jättefint armband ur Hannas kollektion, med en fotbollssko på :D (så passsande) Och från Johanna, hanna o matilda fick jag en biljett till IDOL I MALMÖ DEN 26 NOVEMBER! WOHOOOOOOOOOW, + jag fick trosor av sonnda ovh benvärmare till stövlar av farmor :D

Drack en hel tre liters vinare med bundy, galet! HAde en sjuk utekväll med en strawberrydquirry som början på soft social med daphne o bundy! fick det av polock.. sååå snällt. efter barabar åkte vi hem och ja, jag vet inte riktigt vad som hände. Söndagen spenderas på soffan och på toaletten iallafall. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. drack en halv 33 cl yoggi som kom upp igen. fyfan. Men nu mår jag bra!!!!!!!!!!!!!!! :D tur man har lediga måndagar. Nu ska jag vänta på att mamma vaknar o sedan ska jag ut i det fina vädret eftersom jag inte orkade vara ute igår mer än ett varv runt kvarteret. ikväll är det rehab och mys med sonnda o kian! <3


till helgen, blir det party utan sprit, eller hemmamys.<3
Idag fyller MARIA 24 O PÅ lördag fyller Leo 20, grattis!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0