this weekend over.

Jaha då var den föräldrafria helgen snart över. Den har varit fin, i goda vänners lag. Nu sitter jag i ett nystädat hus. Ska snart bli nystädad själv efter 2 timmars träningen som jag höll i. Det gick bra. Alla var rätt slitna efter helgen. Man får ju passa på när tränaren är borta, haha. Nej, men skämt o sido.

Nu har man gjort vad man ska och tvätten ska bara sättas på och lite mat ska lagas. Får se vad vi gör idag. Känner jag min lillebror ska vi ha hamburgare. Det kan faktiskt gå an, men jag ska ju ha med mig till skolan imorgon också är det tänkt. Så blir kanske lite pastasallad. Hade varit gott.

Nej nu blir det duschen och jag väntar faktiskt på att mamma o pappa ska komma hem.



note to myself:
keep smiling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0