snön faller.

Idag är det torsdag och jag har precis kommit hem från skolan och examensarbete plugg tillsammans med Linnkan. <3

Nu sitter jag framför tvn o tittar på jims world. Tänkte baka lite idag kanske, om jag orkar. Ingen motivation eller ork för tillfället. Men spss fixade sig lite mer idag!! Fan vad bra jag är ibland. Satte mig och försökte klura ut problemet på riktigt. Igår var ju världens sämsta dag typ. MEN idag så. Däremot hittade vi inga direkt resultat så det ser kanske inte så ljust ut för själva undersökningen och resultatet.

Imorgon blir det att försöka knäcka nöten under några timmar och sen möta upp världens finast tildis för att käka middag och sen kolla på IDOL i Malmö! <3


Jag är en stark kvinna!
Har riktigt fina vänner
Som alltid ställer upp
Likaså gör jag för dem
Jag är en stark kvinna
klarar det mesta
Även om jag behöver bryta ihop
Ska jag bygga upp mitt liv igen
DU, du, du - ska jag vinna

Jag är en stark kvinna!
Jag ska uppskatta det som finns
Bortse det som inte finns
Och försöka uppnå det jag vill
Jag är en stark kvinna
Snart vuxen
Tar hand om mig själv
och du...
Då ska jag visa att ..
Jag är en stark kvinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0